come on man
 
 
 
Close Your Eyes (Live For Burberry) - Rhodes

上弦月:

Maybe I maybe I I'm just as scared as you

或许我 或许我如你般惊恐 

It's alright stay by my side

在我身边 自会安好 

On the edge on the edge of everything we know

绝望尽头 深知我们深陷绝望 

It's alright just don't look down

没关系 不必往下看 

And I will hold on

我依然会陪伴你左右 

I'll never let go

我绝不会离你而去 

You're right beside me

你守候在我身旁 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

I'll never let go

我不会舍弃你 

You're all that I need

你是我一生不变的守候 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

When I look back

当我回首往昔  

I look back on the times you tried to hide

回首你企图掩饰的那段光阴 

Inside your delicate mind

在你脆弱的心底 

In the end in the end I'm just the same as you

陷入死寂 如我般陷入死寂 

And it's alright just stay by my side

在我身边 自会安好 

And I will hold on

我依然会陪伴你左右 

I'll never let go

我绝不会离你而去 

You're right beside me

你守候在我身旁 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

I'll never let go

我绝不会离你而去 

You're all that I need

你是我一生不变的守候 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

I would die for I would die for thee

愿为你付出所有 即便生命亦无悔 

So get in my heart

你走近我心间 占据我的心田 

I would die for I would die for thee

愿为你付出所有 即便生命亦无悔 

So get in my heart

你走近我心间 占据我的心田 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

I'll never let go

我绝不会离你而去 

You're right beside me

你守候在我身旁 

So just close your eyes

就闭上你的眼 

I'll never let go

我绝不会离你而去 

You're all that I need

你是我一生不变的守候 

So just close your eyes

就闭上你的眼

查看全文
 
评论
 
 
热度(33)
 
上一篇
下一篇
© A MAN|Powered by LOFTER